Blogroll & IT-konf.

Blir liksom aldri til at jeg skriver når jeg er hjemme, så får bare skrive litt mellom slaga på jobb.

Tok litt tid, men fornøyd med at jeg endelig har fått opp en liten blogroll på siden her. Bare å gi beskjed om noen ønsker en link til sin blog der ^_~

Sa også at jeg skulle klemme ut noen bilder av IT-konferansen så… Lemme check my camera roll:

20110622-090441.jpg

Over ser dere hotellet. Hovedinngang og no rundkjøring greier

20110622-090504.jpg

Her er litt til høyre for hovedinngangen. No parkeringsplass og minigolf borti der også.
Ganske så fint egentlig. Flaks jeg fikk tatt bilde når det var sol også så ser det litt mer idyllisk ut, 
for fakta var at det regna MYE :(

20110622-090533.jpg

Her ser man en engasjert it-gjeng. Mulig han foran sovner snart :P

Legg igjen en kommentar