Shopping før helga?!

Det har vært en ganske crazy uke så langt. Tida har egentlig bare flydd av gårde og jeg har fått klemt inn ca NULL timer gaming.

Mandag dro jeg rett fra jobb og til Karoline. Vi dro på kanskje verdens beste restaurant og spiste sykt digg mat. Jeg bestilte Hjort med hjemespikka potetstappe. Bjørnebær saus og no grønt fôr på toppen.
Karoline gikk for tapaz talerken. Kan ikke begynne å ramse opp alt hun fikk, men var mye digg ihvertfall.
Restauranten het «Mat og Mer» og finnes kun på Bjølsen (lol), men sykt verdt turen!

Tirsdag var litt mer stress. Dro og møtte Karoline på Oslo S rett etter jobb. Lovte henne å være med på visning av en leilighet like ved grønnland. Ikke helt uventa viste det seg å være et skikkelig … lite bra nabolag, så jeg trur vi holder oss unna den. Vi feiret at vi overlevde med en tur innom en sushi restaurant. Det var faktisk overraskende godt. Vi bestilte 21 biter sushi/maki og alt ble borte for å si det sånn. Måtte ha litt vårruller ved siden av, just in case, men godt var det uanz.

Onsdag løp jeg hjem for å få inn en liten treningsøkt før jeg igjen dura utover til Karoline (som da bor på bjølsen atm). Vi dro og så på en leilghet som lå på et MEGET fint strøk ved majorstua. Leiligheten var stor og romslig så jeg håper virkelig hun får den. 2 soverom, peis i stua, noe hvitevarer og hyggelige eiere. Perfekt.

Torsdag, altså i dag, skal jeg igjen møte Karoline. Vi tenkte å klemme inn en liten shoppingtur før helga haha. Uff, trur ikke jeg skal kjøpe noe særlig. Snart snø og dritt uansett, så da er det bare å pakke seg inn med ullklær fra bestemor. Skal se om jeg får oppdatert litt mer da jeg kommer hjem. Kanskje noen bilder og sånt.
Nå må jeg løpe. CYA …

… Update på Torsdagen: Møtte Karoline på Oslo city og hadde en kjempe knall dag med henne. Starta kvelden med et bedre måltid på en asiatisk restaurant nede i oslo city.
Jeg bestilte det ganske sikre måltidet Biff Chop Suey

Karoline gikk for noe litt mer spennende, innbakt kongereke

Syns begge deler var meget godt. Var heller ikke så veldig dyrt der, heldigvis lol.
Etter vi hadde fylt opp magene våres, la vi ut på en relativt lang shopping runde.
Gikk en DEL turer frem og tilbake mellom Oslo City og byporten, for å si det slik ;)
Ingen av oss hadde altfor mye penger, så det ble mye snoking rundt. Er vanligvis ikke den som skriker først hvis noen spør om selskap til shopping, men det var faktisk overraskende morsomt. Fant også ut hva årets mote er når det kommer til hodeplagg

lol.
Ser at det kan bli noen tl;dr tendenser her, så runder av med et bilde av Karoline  hvor hun er litt fornøyd med tanke på shoppingen, og litt missfornøyd med tanke på været (vet ikke om snøen syns, men det snødde !!)

P.s: Thanks skrekkugle for link til bloggen. Skal linke til din også hvis jeg finner ut hvordan, lol!

4 kommentar to “Shopping før helga?!”

  1. Dette er den type blogg jeg liker å lese.

    Ikke no tull om mote, men generelt livet. Liker også at du skriver om restauranter du har vært på, de blir vurdert forløpende neste gang jeg er i Oslo og skal eta :)

    Ellers savner jeg litt bilder da, men detta kommer seg!

  2. Takker for positive tilbakemeldinger. Bilder kommer snart ja. Må finne ut hvordan lol, og få litt tid. Blir vel mer til helga tenker jeg. HF, read on!

  3. Bra bloggings :D Nå må vi bare få igang Viggo så blir det bra!

  4. Thanks :D
    Japp, hører du det Viggo: Gogo blogg ^_^;;

Legg igjen en kommentar