Fredag og HELG!!!!

Bah, where to start??!!

Kommet meg vel hjem og skrudd på PCen for første gang på 5 dager. DET er ganske crazy til meg å være.
Benytter anledningen til å blogge litt før jeg flytter liket over i den litt mer komfortable senga og tar kvelden. Trøtt som ei strømpe for å si det slik.

Vært en bra dag på jobb. Mye å gjøre for tiden, noe som er digg. Uka går fort og man setter ekstra pris på helgen. Dagen starta vel egentlig som alle andre dager.
En god kopp kaffe med dagens nettavis etterfulgt av litt slabbedask med folka @ work, men stort sett jobbing i et sett etter det :)

Da jeg var ferdig på jobb, gikk turen med spikkestad toget bort til sandvika. Der starta jeg questet om å finne frem til smoothie shappa til Karoline.
Questet var vel egentlig ment til folk med litt høyere skill-level i pathfinding, men etter god hjelp fra senter-kartet fant jeg tilslutt frem. Jeg fikk også belønning for strevet (aka loot), free smoothie :D Det liker vi!

Karoline dro litt tidligere fra jobb, så vi satte oss ned på byporten og tok en kaffe og noe toast. Fikk snakket mye sammen og hadde det meget hyggelig.

Da jeg kom hjem, slang jeg i meg en stor porsjon havregryn med biola melk og rosiner
MmmmMmmm havregryn.

La meg på sofaen og så ferdig «nytt på nytt» og nå sitter jeg og blogger litt da vet du. Trur jeg skal vanne skråtten og ta en tidlig kveld, men vi får se. Kan hende gameren inni meg overtaler meg til noe annet.

Har heller ikke blitt så mye trening denne uken, dessverre. Fikk klemt inn en liten økt på onsdag (trur jeg) og tar en økt i morgen også, men ikke så mye å skryte av.
Jeg får se på dette som en restitusjons-uke og heller komme sterkt tilbake neste uke.

Skal også se om jeg får mekka meg en liten treningsdagbok. Er visst stor hjelp med tanke på progresjon og sånt, og kanskje også andre kan dra nytte av det. Hvem vet? :)

4 kommentar to “Fredag og HELG!!!!”

  1. Havregrynkongen ass! Blogg mer!

  2. Haha. Takk for kommentaren lol ;)

  3. Bare 3 dager til hælj! Fritt for å ikke spise havregryn som ser uchill ut!

  4. hæhæ, er digg faktisk. JOOOO oo

Legg igjen en kommentar