Lite Powah

Mest fordi jeg sa jeg skulle oppdatere bloggen i dag at jeg gjør det. Umenskelig sliten og trøtt.

Helga var ganske digg egentlig. På lørdag var det trening med bruttern. Kjørte en god økt på rundt 2 timer.
Da jeg kom hjem  hadde Marie plutselig kommet på besøk. Det var koselig. Klemte som vanlig ned en stor porsjon havregryn og en proteinshake før jeg hoppa i dusjen og ble med Marie over til Svelvik.
Japp, Svelvik lol. Vet ikke helt hvor det er selv, men hvis du drar en time sørover fra Oslo trur jeg du havner der tilslutt. Marie serverte pai. Faktisk ganske digg. Dro siden opp til noen kjentfolk av familien hennes og hang der store deler av kvelden. Runda av kvelden med filmen ‘Bounty hunter’. Filmen funka som tidsfordriv, men den er ikke no du setter deg ned og ser hvis du vil ha en film med litt dypere mening.
Da klokken nærmet seg 23.00 fant vi vel ut at det ikke er særlig lett å komme seg til Ytre Enebakk fra Svelvik på en lørdagskveld, så jeg slo meg ned på sovesofaen i stua oppe.

Søndagen starta vi med god frokost og kaffe. Hang med Marie og familien frem til lunsj. Da gafla vi i oss et par burgere og begynte å rydde ut av kassebilen til foreldrene hennes. Vi skulle nemlig ha men en vaskemaskin til noen hun kjenner i Oslo. Fikk omsider løfta beistet inn bak i bilen og deretter bar turen til Majorstuen. Der skilte vi lag og jeg starta turen tilbake til Ytre. Går jo selvfølgelig ikke busser oftere enn nødvendig på en søndag, så enden på visa var at jeg måtte ringe lillebror og få han til å hente meg på Ryen.
Helt umulig for meg å huske hva jeg gjorde da jeg kom hjem den søndagen, men tør å tippe Minecraft tok opp store deler av tiden min.
Knerta en liten edderkopp farlig nære sengen min før jeg la meg.
Han henger der enda hvis noen lurer. Et lite trofè.
Edderkopp inn i munnen min 0 : 1 Rune

Nå har uka starta for fult. Masse å gjøre på jobb for tiden. PCer som må installeres, lisenser som må kjøpes, virus som må fjernes og ikke minst kaffe som må drikkes.
Dagene suser av gårde og det er vel ikke lenge før jeg mekker en ny topic «HEEELG»….
Jeg har ihvertfall fått med meg to bra treningsøkter. En på mandag og en på tirsdag, så blir helt OK med et par dager restitusjon nå. Er sliten som få nå, så jeg får heller skrive om litt bedre senere. Oppdatere med mer innhold også, men nå skriker senga at jeg må komme og legge meg…

…Man hører på senger som skriker, ferdig snakka!

Legg igjen en kommentar