Nå skal jeg få på litt bloggings igjen!

Må bare nok en gang beklager meget sen oppdatering av bloggen. Ser jeg nærmer meg 200 «hits», og dette er vel bare ‘nye’ IP-adresser (så vidt jeg har skjønt). Det er med andre ord flere som tilsynelatende har interesse for bloggen enn først antatt.

Jeg lover derfor å komme med et nytt innlegg iløpet av de neste dagene.
Mye av grunnen til at det har tatt litt tid, er nok at jeg har vendt meg til forholdsvis lange innlegg. Dette fører igjen til at jeg aldri orker tanken på å sette meg ned å skrive, fordi det tar så lang tid!
Så fra nå av skal jeg prøve å klemme sammen postene litt, så kanskje det kommer litt oftere innlegg!

Takk til folka som leser jaffal. Temmelig hyggelig ^_^

2 kommentar to “Nå skal jeg få på litt bloggings igjen!”

  1. Jeg kikker innom støtt og stadig og liker bloggen din veldig godt! :) Keep it up!

  2. lol skal prøve i dag!

Legg igjen en kommentar